Վճար քլիկի դիմաց կամ PPC _ սա հարմարավետ ինտերնետ-գործիք է այն կազմակերպությունների համար, որոնք ուզում են ներգրավել հենց թիրախային լսարանին, քանի որ գովազդի նման տեսակը անմիջականորեն կապված է օգտատերերի սպասումների և պահանջների հետ:PayPerClick-ը ցուցադրվում է նրանց, ովքեր պոտենցիալ հետաքրքված են Ձեր արտադրանքով կամ ծառայություններով:Վճար քլիկի դիմաց

Վճար կլիկի դիմաց

Վճար կլիկի դիմաց (PPC)  Առավելությունը

Ստորև ներկայացված են PPC գովազդի հիմնական առավելությունները.

  • Customer Insight – ավելի լավ հասկանալ ձեր հաճախորդի վարքագծի եւ որոնման օրինակները
  • Վճարեք, երբ դուք օգտագործում եք- Ձեր գովազդը վճարվում է միայն այն ժամանակ, երբ դուք սեղմում եք, եւ պոտենցիալ հաճախորդը ուղղորդված են ձեր կայքում:
  • Հետևելու ճշգրիտ գործիքներ `հնարավորություն է տալիս տեսնել ձեր վաճառքը,ինչպես նաև տեսնել ձեր գովազդի արդյունքները։
  • Ճկուն արշավներ: Դուք կարող եք թիրախավորել ձեր գովազդը աշխարհի ցանկացած վայրում կամ նույնիսկ հարմարեցնել ձեր թիրախային շուկայի գտնվելու վայրը:
  • Որակավորված թիրախավորում – գովազդը ցուցադրվում է միայն այն դեպքում, եթե պոտենցիալ հաճախորդը փնտրում է ձեր հիմնաբառեր:
  • Աշխատանքներ բոլոր շարժական եւ սեղանադիր սարքերում – ստանալ ձեր հայտարարությունը `անկախ պլատֆորմից:

Ինչու ընտրել թվային փոփոխություն

Մեր PPC կառավարման ծառայություններն անընդհատ վերլուծում եւ բարելավում են հիմնաբառեր եւ կորդինատներ: Մենք երաշխավորում ենք, որ յուրաքանչյուր գովազդային դոլարը կօգտագործվի Ձեր բիզնեսի դաշտում առավել արդյունավետ ձևով: Մեր փորձագետները կստեղծեն ձեր բիզնեսի յուրահատուկ քարոզարշավ, կախված ձեր շուկայական դիրքից, արդյունաբերության գործունեության ծավալից և, գործունեության դաշտից:Փորձառու մասնագետները կարծում են, որ կայքի ստեղծումը կայուն եկամուտ կբերի Google- ի ROI- ի առավել շահավետ տարբերակով, PPC- ի միջոցով: Սա ամենաարագ և ամենահուսալի ձևն է, որը ժամանակի ընթացքում միայն կզարգանա :

Վճար կլիկի դիմաց

Ինչու է ապագան PPC

Մի քանի հիմնական պատճառ:
  • PPC- ի մարքեթինգը չի կորցնի արդիականությունը : Google- ը մշտապես կատարում է բարելավումներ, որոնք օգնում են PPC- ի աշխատանքը կարգավորել  և հետևել դրա արդյունավետությանը:
  • Google- ը SEO- ից շահույթ չի ստացել: Սակայն Google AdWords- ը նրանց օգուտ է բերում, ահա ինչու է ապագան PPC- ը:

HK Digital ընկերությունը  առաջարկում է վճար կլիկի դիմաց (PPC) ծառայությունը ։

Բոլոր հաջողված PPC ծրագրերը ներառում են `

  •  հաշվետվության պլանավորում:
  •  Որոնման արդյունքների էջեր (SERP):
  •  Հաճախորդի կառավարման վահանակ:
  • PDF, XLS եւ CSV արտահանումը:
  • Հաճախորդների սպասարկման մենեջե